torsdag 4 april 2013

Gåsahoppet

I påskhelgen gick Gåsahoppet av stapeln som vanligt. Generellt för hela helgen så var Simpley fantastiskt duktig (utom i starterna där han börjat sitta väldigt lätt) men jag slarvig, sen och stressad. Flera av loppen blev det disk av ett annars riktigt snyggt lopp pga av min handling. På söndagen fick vi dock till ett felfritt agilitylopp trots att jag inte handlade alls som jag tänkt på flera ställen. I hopploppet fick vi en rivning på hinder nr 3 pga att jag var ivägen för Simpley men det som glädjer mig är att vi kom i mål på en riktigt, riktigt bra tid trots att vi fick en vid sväng efter en tunnel då jag kallade för sent på Simpley. Film nedan på alla våra lopp. På måndagen fick jag möjlighet att träna för Annika Aller på min egen bana. Jag fick en hel del bra tips och lite ny input vilket alltid är inspirerande:)

Inga kommentarer: