torsdag 1 augusti 2013

Hipp hipp hurra

...idag är det Simpleys födelsedag!!! Han blir hela 4 år! Alla som känner Simpley håller med om att han är den konstigaste och mest annorlunda hund de träffat. Det går inte att beskriva honom i ord, han måste helt enkelt upplevas! Men det är inget fel i att vara lite originell, det finns helt enkelt bara en Simpley!!!!

 
 
Milo har nu hunnit bli 12 veckor. Han är en vild liten krabat med ett extremt bitbehov. Mina vrister är numera alldeles såriga trots att jag alltid brukar se till att ha en leksak i beredskap. Jag kan nämligen inte gå en meter utan att han hänger mig i benen (och när det är varmt har jag oftast shorts). Men i gengäld älskar han att kampa och leka vilket jag vill ta tillvara på i hans träning.


 
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Simpley :)

Har också en, Zophia, som älskar att hänga i byxben. Jag hämtade ju henne när det var lite kallare så jag fick mest hennes sylvassa tänder i byxorna. Hon skärper sig när jag har shorts på mig men så fort jag har långbyxor så hänger i byxbenen.

/ Susanna

Anonym sa...

Härliga bilder =) Grattis Simpley =) Sådan matte, sådan hund ;) Allt bara i positiv mening =) Ni är så fina båda två!!

Kram Maria