onsdag 7 augusti 2013

Rönne och Milo 3 månader

I söndags tävlade jag och Simpley för första gången på länge. Hopploppet nollade vi men vid två tillfällen svängde Simpley åt fel håll runt hinderstöden, och fick därmed långa vägar och en dålig tid. i agilityloppet diskade vi oss men där fick jag till två blindbyten direkt efter varandra som jag är mycket nöjd med. Men generellt kändes både jag och Simpley väldigt "off". Simpley var väldigt slö och gick inte för fullt, vilket det allt oftare känns som om han gör, kanske beror det på värmen? Jag kände mig lite ringrostig och lite "lam". Vi två var nog ingen bra kombination i Rönne...:(

Idag blir Milo 3 månader. Han går från klarhet till klarhet och är en väldigt enkel hund att ha och göra med.


Det är inte alltid lätt att hänga med "storebror"


Äta blommor är en delikatess

Simpley är allt bra stilig

 
 Luna i farten, hon älskar att skälla på minsta lilla prassel i buskarna



1 kommentar:

US sa...

Hej!
Ska bli så roligt att träffa dig och Milo i Ystad! Eftersom Matilda inte fick tag på dig sen i Rönne så får jag göra min lilla korvbeställning så här. Tar gärna fyra st. om det går bra. /US