onsdag 2 juni 2010

Tiden går...

men Yatzis skada består... Så skulle man väl kort och gott kunna säga att läget är. Jag har inte sett någon märkbar förbättring av Yatzis muskelbristning den senaste 1,5 veckan och det känns tungt. Min förhoppning var att han skulle vara så pass bra att vi skulle kunna tävla i Råådalen på söndag, men tyvärr får jag nog inse att detta inte kommer att gå:(( Nästa inplanerade tävling var Hilleröd/Danmark 12 juni men numera tror jag inte på det heller:((

Tävlingssäsongen borde vara i full gång, men för vår den har den inte ens börjat... Förra säsongen ville jag inget hellre än att ha fler helger ledigt och bara vara hemma. Den är säsongen har jag haft så många lediga helger att jag insett att det är URTRÅKIGT att inte ha tävlingar på helgerna!!! Att man aldrig är nöjd!

Ett foto på mina små pälsbollar som den här veckan är med mig i Stockholm och för första gången i år fått uppleva riktig sommarvärme. Något de båda tycker att de kan vara utan...

8 kommentarer:

Thereze sa...

Neee vad tråkigt att läsa :( Yatzi-gubben! Önskar att jag kunde göra något, trolla lite eller något. Vi saknar er på tävlingarna! ska vi satsa på att ses nästa vecka? jag är ledig då Kram

Anonym sa...

nämen... vad tråkigt att höra att Yatzis muskelbristning inte ger med sig :( Så tråkigt när de 4-benta är skadade...

kram Sofia

Anonym sa...

Vad tråkigt att läsa att Yatzi inte blivit bra. Krya nu på dig Yatzi vi vill ju se er på agilitybanorna.

MVH Carina

Anonym sa...

Vad tråkigt att han inte blivit bättre. Hoppas att han kryar på sig till SM.

Anonym sa...

Glömde att skriva under / Susanna

Anonym sa...

Så tråkigt att läsa Susanne:( Trodde att vi skulle se dig i Råådalen nu i helgen....Nu får vi hålla tummarna till SM!!!!!! Tur att du har en liten Simpley att träna med dock;) Ha det gott i sommarvärmen,
Anna-Lena

Mikaela sa...

Tråkigt att läsa om Yatzi. Hoppas att det blir bra, även om det tar tid!

//Mikaela

Anonym sa...

Tack för grattiset.
Det saknas två SM-pinnar i agility.

/ Susanna