tisdag 8 oktober 2013

Milo 5 månader

Igår blev Milo 5 månader. Han håller som bäst på att tappa sina valptänder vilket ska bli skönt när de "riktiga" tänderna har kommit då han ända sedan vi fick honom har varit extremt bitsk...

Jag har börjat träna tunnlar med honom vilket han tycker är jättekul. Tighta svängar runt hinderstöd etc väntar jag med. Än så länge tycker jag han är för liten för det. Tunnlar, att lära sig dra på kommandot "fram" samt kontaktfälts beteende tycker jag räcker vid den här åldern vad gäller agilityträning. Sedan finns det ju alltid en massa annat man kan träna, vilket vi gör i mån av tid...



Det är alltid bus på gång här hemma...

Jag försökte ta ett gruppfoto vilket inte var det enklaste då två av tre inte kan "sitt kvar" tillräckligt bra och den tredje tycker det är det tråkigaste och mest onödigaste som finns att rada upp sig på detta vis. Men men, ett foto blev det till sist i alla fall!

Världens snällaste (lilla) storebror...


Inga kommentarer: