onsdag 27 januari 2010

Lättare att kommentera!!

Ända sedan jag började med bloggen har jag fått en massa mail att det är nästan ingen som kan skriva en kommentar i min blogg. Jag har nu äntligen satt mig ner och försökt lära mig lite mer hur bloggen fungerar och de olika inställningarna. Jag hoppas och tror att jag nu ändrat så att det ska gå att lämna en kommentar som "anonym" även om man inte har ett googlekonto etc. Ni som inte kunnat kommentera tidigare, test gärna igen så vet jag att det funkar!!!

Igår var jag i Ystad i jobbet. Det var en sådan där alldeles underbar dag med strålande sol, några minusgrader och helt vindstilla. Man kunde också känna att solen började värma lite... Det var precis som en tidig norrländsk vår-vinter-dag, och det är inte mycket som går upp mot det!!! Jag har ju ett så himla bra jobb att hundarna kan hänga med mig på diverse jobb, så igår passade vi på att promenera längsmed stranden. Simpley försökte vara hälsosam och åt så mycket tång han bara kunde:))) Även några musslor slank ner... Som vanligt hade jag ingen kamera med mig så telefonen fick agera kamera, det var så fantastiskt vackert och vi njöt alla tre!!!

Den som är nyfiken på Simpleys släkt kan gå in på Emelie Norrmans hemsida (se länk bredvid) under Fotogalleri, Sidney och Familjealbum, där finns lite bilder på halvsyskon, helsyskon och mamma. För att se ännu mer av hans helsyster rekommenderar jag länken till Sofia här bredvid.

9 kommentarer:

Thereze sa...

Fin bild! Ser helt underbart ut :) Idag är det värsta snöyran..trist :(

Hanne sa...

Hej Susanne
Dejligt billed af vovserne..;o))
I går havde vi et dejligt vejr, og i dag har vi det væreste snevejr.
Vi skal til sverige i uge 8, håber vi kan ses??
Knus Hanne

Anonym sa...

Hej!

Jag har följt dig i bloggen troget, även om jag inte lyckats kommentera något ännu... det är spännande att följa Simpley och vad ni har för er! Spännande med utställning i Malmö Int!! Jag funderar på att ställa Stacy med, men får se när det blir.

Kram
Sofia

Anonym sa...

Hej! Testar bara om det går att kommentera.
/ Susanna

Anonym sa...

Har oxå vart dej riktigt trogen:) Även fast jag inte har kunnat skriva. Hoppas allt e fint med er, det ser så ut iaf. Nyinflyttade i ett ordentligt vinterlandskap, Laban, Diva & Cito mår bra av långa promenader, småprat med kossorna omkring o träning. Vi ses på banorna i vår! (hoppas jag)

Kram Maria

Anonym sa...

Då provar väl jag oxå att kommentera.
Hur tidigt upplevde du att Simpley slutade växa, för nu är Max 39,5cm det är knappt lönt att ställa honom :)
MVH Carina

Anonym sa...

Det såg ju lite lovande ut. Det sista som överger en är ju hoppet eller vad man brukar säga. Hennes Shelties hade växt 2,5cm från att de var 21v tills de var vuxna. Max är ju 22 v nu och är ca 39,5cm.

Anonym sa...

Hej Susanne! det var ju pga att jag inte kunde kommentare som jag fick öppna ett konto...Nu slipper jag använda det;)
Ser såå himla fint ut på kortet. Snö och kallt är härligt men jag börjar längta att det försvinner nu. Det är eländigt att skotta varje dag o få pulsa i djup snö med hundarna.
Ha det bra!
/Anna-Lena

Anonym sa...

Hej! Kul att du har blogg! Ni har också massor av snö på andra sidan av kommunen :) Kul att du gillade albumet! Vi ses imorgon. Kram Emelie

Ps. "Din begäran kunde inte bearbetas. Försök igen." - fick jag när jag skulle kommentera :) Funkar bara att vara anonym!